În cazul în care doriți să renunțați la produsul achiziționat, aveți dreptul de a notifica în scris RCharge Investement SRL, fără invocarea unui motiv și fără a fi penalizat, în termen de 14 zile calendaristice de la încheierea contractului, conform OUG34/2014.
Livrare la domiciliu: termenul de 14 zile calendaristice decurge din momentul recepționării produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Beneficiarul poate opta pentru schimbarea produsului cu același model, schimbarea produslui cu un produs diferit vândut de RCharge Investement SRL sau rambursarea sumei de bani plătite la cumpărare.
Pentru comenzile efectuate online, cu livrare la domiciliu: se consideră contractul încheiat atunci când consumatorul a achitat factura fiscală emisă de RCharge pentru respectivul produs.
Solicitările de retur sau de înlocuire se vor transmite prin email sau poștă, conform modelului din anexa B la OUG 34/2014. Solicitarea de retur trebuie să conțină data formulării cererii, toate datele de identificare ale cumpărătorului, tipul, seria și modelul produsului care urmează a fi returnat, datele de identificare ale documentului de comandă, de plata și primire a produsului și o va expedia către adresele oficiale ale RCharge. După primirea răspunsului din partea RCharge, cumpărătorul va trimite către RCharge numărul AWB-ului și denumirea firmei de curierat pentru a urmări expedierea. Clientul are obligația legală de a expedia produsul către adresa comunicată, în termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea răspunsului de primire a cererii de retragere de către profesionist. Clientul conform reglementărilor legale suportă costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intră în atribuția clientului și a firmei alese de acesta.
Produsul/produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite: să aibă ambalajul original, certificatul de garanție în original, etichetele inițiale intacte și orice alte documente care au însoțit produsul în momentul primirii.
Nu vor fi acceptate produsele care au suferit modificări sau au fost deteriorate, au ambalajul deteriorat sau incomplet, prezintă urme de uzură sau utilizare excesivă, lovituri, zgârieturi sau produse care nu sunt însoțite de toate accesoriile/materialele primite.
Conform OUG34/2014 RCharge va diminua prețul produsului și va notifica cumpărătorul pe adresa de email indicată de către cumpărător. După confirmarea primirii notificării de către cumpărător, se va emite documentul fiscal de retur și se va vira suma aferentă sau livra un alt produs conform alegerii clientului.
Rambursarea se va face prin transfer în contul bancar transmis de către cumpărător. Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la dată de la care cererea de retur a fost recepționată de către RCharge.